fredag 19 mars 2010

Godispåsar

Eftersom det kommer 3 födelsedagar inom familjen nu så tänkte jag att förutom kort och present så skulle dom få varsin godispåse. Godiset är choklad som ser ut som las vegas-skylten.
Verkligen roligt att pröva på att laga detta! Och så fick jag också användning för spillpapper, restblommor och annat smått som annars är halvt bortglömt i mina gömmor.

nr 1. Mer vintage stil. Använt distressink och svart stämpelfärg. Ett julpapper från Maja Design är bakgrund, samt min nya investering, kakservetter

nr 2. En vårig påse. Här testade jag att klippa runt i en cirkel med min scallop-sax, gick väl hyfsat. Fancy Pants bakgrund och en Heidi Swapp journalingcirkel.

nr 3. Ganska vårigt även detta. Ett Fancy Pants julpapper (!) som bakgrund och Maya Road journalingkort.

Alla påsar blev ju helt olika, så de får slåss om vem som får vilken ;)

1 kommentar:

MonaV sa...

Nam dette så godt ut.

Så hyggelig at du vil være med på candyen min.

Klem fra Norge