lördag 6 mars 2010

Förlovningskort

Scraplyckan har denna månad en utmaning där man skall skapa något med inspiration av ordet LYCKA. Så vad är då mer passande än ett förlovningskort tänkte jag. Vi skulle på förlovningsfest denna helg, men fick magsjuka så vi var tvungna att stå över :( Typiskt.. Nå, här är kortet som jag gjorde. Vi hade en bekant att ge det istället så det kom nog fram till mottagarna :)


På det röda pappret har jag stämplat och embossat, likaså är "skylten" med namnen embossad och utklippt.
Jag är inte 100% nöjd.. Tyckte det blev för mörka färger sist och slutligen, men som en bekant uttryckte det. "Det är ju vinter, då ska det vara mörka färger" ;)

2 kommentarer:

--- sa...

Jag tycker ditt kort är jättefint!!! =) Kul att du är med i Scraplyckans tävling.

Lilo sa...

Lilo ovan! Vet inte vad som hände här när jag skulle skriva min kommentar. =)