onsdag 31 mars 2010

Att baka är roligt

Nappade på Veckans skiss igen denna vecka (v 13), den var så i min smak.
Scrappade efter en utmaning som vi har till en scrapträff där jag fått komma med och pyssla. Utmaningen var att scrappa något man njuter av och dessutom hålla sig till få färger och lite mönster. Jag valde att scrappa ett recept (som dold journaling under fotot) för jag tycker om att baka.
Färgerna blev vitt och rött och bara ett mönsterpapper. Delar av titeln syns lite dåligt på foto då den är ganska liten.
Sen på scrapträffen så röstar vi bland allas alster. Ska bli roligt och intressant med scrapträff, jag har ju inte varit på såna förr :) Men hur ska jag få med allt material? :)
Blev faktiskt riktigt nöjd för en gångs skull, tyckte jag fick ett genomgående, lite gammaldags, tema. LOn kommer att stå på hyllan i köket som en liten inredningsdetalj.

Inga kommentarer: