onsdag 10 mars 2010

8 och 9 månader

Jag har nu fått gjort 2 till av lillflickans månadsLOer. Båda fick bli mer i lekfulla stilar, längesen jag gjort något sånt så det var på tiden.

8 månaders-LOn är gjord till Scrappiness designs skisstävling i Mars. Jag skrev journalingen direkt på pappret, men satte situationstecken så det skulle synnas lite bättre. Fotoankarna så har jag själv klippt ut och tillverkat, har inga riktiga, så då får man vara kreativ och göra själv ;) Här vågade jag också blanda två olika sorters blommor, som är lite av olika stilar, men jag tycker att det blev ett ganska bra resultat ändå. Rubriken syns bättre på riktigt, men det blir lite konstiga färger ibl då man fotar..


9 månaders LOn är till Grodans lifttävling. Jag har liftat upplägget, alfabetsstickers, blomhög med detaljer och ram runt fotot. Blev ganska nöjd, men inte kommer den nu att ro hem första priset inte.. Som är en gästDT-plats! Här fick journalingen bli dold på en tag som jag gjorde själv, tyckte inte det passade någon annanstans.

1 kommentar:

Articsisters sa...

Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tom ti huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

Tack för inspirationen. Så underbart färglada dekorationer till din stora bäbis.