måndag 8 februari 2010

Nya LOs

Nu får det vara nog med candys ett tag. Måste ju blogga några bidrag som jag gjort den senaste tiden.

I januari gjorde jag denna LO till designats januaritävling som var en skiss.


Sen gjorde jag en LO till Grodans skisstävling som gick ut i lördags. Denna var verkligen kul att göra, försökte få en lite tuffare känsla, och jag tyckte det också blev en rolig 3d-känsla med wellpappen :) Och kolla in min nya Martha Stewart-punch, fjärilen!!


Sen så gjorde jag en LO till Brunsons Färgkombo-tävling i januari. Man skulle scrappa i rosa och turkos men fick bryta med vitt och svart om jag kommer ihåg rätt.. Tyckte denna blev ganska ccol, men ändå lite söt, vilket jag tycker att fotot är.

1 kommentar:

Chris_P sa...

jättefina layouter! Gillar "Tuff brud" skarpt!

Ha det bra!