söndag 3 januari 2010

Scrapmoment december

Scrapmoment har en decemberutmaning som går ut på att skapa ett alster med hjälp av deras julklapp som består av ett ark med etiketter, text osv... Mitt alster vet jag inte riktigt vad jag ska kalla. Det är en vinflaska som vi gav bort i julklapp, jag har liksom paketerat in den, med ändå inte, för det är helt löstagbart och bara halva är ju "paketerat" ;)
Inte kort, kanske inte alter heller.. hmm, kanske någon har ett förslag? Från arket man skulle använda sig av har jag valt "god jul" texten och "till: från:" etiketten.

Bild framifrån.
Har satt 3d-kuddar under "god jul". Martha Stewart punchen kom i användning :)
Bild från ena sidan.
Embossade ett mönster på båda sidorna och satte en julblomma.
Bild från andra sidan.
Satte ett snöre och ett band runt. Det embossade mönstret glittrar även lite :)

Inga kommentarer: